torsdag 10. mars 2016

Et hjem i bevegelse

Det finnes så mange flotte hjem rundt omkring, og dette er et av de fineste jeg har sett på lenge! Her, i dette som opprinnelig var et sommerhus fra 1875, bor interiørstylist Cille Grut med sin familie. Cille, som blant annet jobber som stylist hos Royal Copenhagen, mener at hjemmet skal være i stadig bevegelse i takt med at vi forandrer oss selv. Hennes favorittfarge og som går igjen i flere nyanser i hjemmet hennes er grått. Les mer HER om du vil.

Jeg synes også at et hjem skal være i bevegelse og avspeile menneskene som bor der. Ikke det at jeg driver og flytter så mye på møbler, men tingene ellers flytter stadig plass og jeg lager stadig nye stilleben av det jeg allerede har. Bytter trekk på putene i sofaen, kjøper forskjellige blomster. Den dagen hjemmet mitt blir statisk har jeg blitt det også. Jeg tviler på at det kommer til å skje, for jeg må hele tiden endre på noe for å få utløp for min kreativitet og få ut litt rastløshet. Det er bare sånn jeg er og takk for det! Ha en fin weekend, vi blogges!  

(Foto Chris Tønnesen/Elle Decoration)

 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar