lørdag 16. januar 2016

Instalife

Hei på deg, så koselig at du tar deg tid til å titte innom hos meg! Beklager at det ikke har vært så mange innlegg den siste uken, men det har vært så mye annet. Idag viser jeg noen av mine mest likte bilder på Instagram den siste tiden. Instagram blir bare mer og mer morsomt, og jeg har nå nesten 5000 følgere der. Besøk meg gjerne der også om du vil.

Den siste tiden har det vært fokusert mye på blogging og regler for blogging i media. Hvis noen skulle lure, så er min blogg en non-profit blogg. Når jeg anbefaler varer eller butikker og lignende, er det kun min egen mening og interesse. Om det skulle endre seg, kommer jeg selvsagt til å fortelle det på bloggen.

Ha en riktig fin helg, vi blogges! (Foto Erna Aalberg)



 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar