torsdag 31. desember 2015

Nyttårsaften i et lysthus


Disse nydelige nyttårsbildene av nyttårsfeiring i et lysthus fant jeg hos Idemagasinet. Vakkert og delikat dekket og en fantastisk fin stemning med snø. Her blir det en stille og rolig nyttårsfeiring i heimen. Vi skal spise pinnekjøtt som vi bruker og kose oss med dessert, småkaker og en liten cognac. Og se på rakettene fra verandaen vår.

Med disse fine bildene vil jeg benytte anledningen til å takke mine trofaste lesere for nok et fint år her på bloggen. Håper på masse besøk fra dere i året som kommer også, og jeg håper at jeg kan gi dere inspirasjon gjennom bildene jeg legger ut her. Tusen takk for 2015 og riktig godt nyttår 2016! (Foto Per Erik Jæger/styling Marianne de Bourg/Idemagasinet)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar