torsdag 10. desember 2015

Jul i skogen

Her - i dette flotte hjemmet i Hareskoven på Nordsjælland - bor en av Bo bedres faste stylister, Lene Samsø med sin familie. Vakkert pyntet til jul med elementer fra naturen. Og et nydelig samspill mellom nye og gamle ting som gjør hjemmet personlig og spesielt. Les mer HER om du vil.

Her er julesnøen fortsatt ikke kommet, men julestemning innendørs skapes litt om litt hver dag. Hvis noen av dere lesere følger meg på Instagram, må jeg fortelle dere at kontoen min der vil ikke bli oppdatert på en ukes tid.

Antakelig har noen hacket seg inn på Instagramkontoen min, slik at den er sperret til den blir i orden igjen. Jeg får heller ikke til å kommentere hos andre der mens den er sperret. Ha en kjempefin dag og takk for at du tittet innom! Vi blogges. (Foto Bo bedre/Lene Samsø)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar