mandag 3. august 2015

Baderomsinspirasjon

                                (Instagram Bare Bad A/S)
                 (Dansani)
                 (Via Remodelista)
                                     (Moderncaribou.ca)
                      (Pinterest/ukjent kilde)
                      (Comfort)
                    (Digsdigs)
                 (Durahvit)
                                (Instagram/Rørlegger`n Verdal)
                               (Interform)
                     (Interieurstyling.nl)
                            (Homelife)

Noen har spurt meg om jeg vil vise litt baderomsinspirasjon og her har jeg funnet noen fine og stilige baderom. Jeg liker godt et rent og hvitt bad, men gjerne oppmyket med litt kontraster i tre eller andre naturmaterialer.

Det enkle og stilrene og ikke så mye pynt og dill og dall. Grønne planter er fint på badet, gjerne en stor palme om du har plass.

En ny uke er i startgropen og her i byen min er det martna denne uken. Et årlig arrangement som bruker å samle masse mennesker i byen. Og butikkene bugner av gode tilbud. Idag gleder jeg meg til middagsgjester og på menyen står røkt torsk med gulrotstuing og bacon. Ha en ny fin uke!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar