tirsdag 28. juli 2015

Moderne italiensk landstil

Denne fantastiske gamle italienske gården er totalrenovert og eies av arkitekten Silvia Giacobazzi og hennes datter arkitektstudent Giulia Pederzini. Gården ligger i den idylliske landsbyen Seravezza ved Det Liguriske Hav nord for Korsika.

Huset er pusset opp i en herlig rustikk stil med bruk av trematerialer fra lokale skoger og stein fra lokale steinbrudd. Og for å skape en kontrast til det rustikke, har de brukt mye hvitt. Resultatet er helt fantastisk, synes ihvertfall jeg! Les mer HER om du vil.

Idag skinner solen her, men jeg er nødt til å være inne og være skjermet for lys og sol et par dager på grunn av at jeg fikk laserbehandling på det ene øyet igår. Ettersom jeg er nesten blind på det øyet håper jeg at behandlingen vil hjelpe meg, og da sitter jeg gladelig inne et par dager. Ha en riktig fin tirsdag, kjære lesere, vi blogges! (Foto Fabrizio Cicconi/Mad og Bolig)

 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar