onsdag 18. februar 2015

Soveromsinspirasjon

                        (Ellos)
                      (By Nord)
                       (Est Magazine)
                            (Via Dustjacket Attic)
                            (Residence Magazine)
                     (Giftsoflife)
                            (Urban outfitters)
                      (Via Pinterest/ukjent kilde)
                       (Est Magazine)
                      (Via Design chaser)
                             (Tant Johanna)
                            (Veda House)
                             (The new Bolia)

Hei på deg og riktig god kveld! Siden det ble så sent på deg før jeg fikk tid til å lage et blogginnlegg idag, tenkte jeg det kunne passe bra med litt soveromsinspirasjon. Funnet litt her og der mens jeg surfer rundt på min evige leting etter fine bilder.

Denne uken begynte med så fint og vårlig vær, men idag har det bare snødd og vært skikkelig vinterlig igjen. Mange har vinterferie denne uken, får håpe de har det fint uansett hvordan været er. Det går fint å kose seg inne også. Ha en fin kveld og takk for at du besøkte meg!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar