mandag 3. november 2014

Mandagsinspirasjon

                     (Bloomingville)
                            (CM studio)
                            (Emily Laye)
                            (Emily Laye)
                         (Via April&May)
                        (Via The Design Chaser)
                            (Fantastic Frank)
                            (Via The Design Chaser)
                         (Via The Design Chaser)
                            (CM studio)
                            (CM studio)
                  (Elle UK)
                       (Ellos)
                           (Designlykke)

Hei på deg på mandagen! Nå hadde jeg så mange fine bilder liggende igjen at jeg måtte bare dele dem med dere. Selv blir jeg aldri lei av å titte på og finne inspirasjon i fine interiørbilder. Nå er jeg litt på utkikk etter bilder som kan være inspirerende når en skal pynte til jul.

For jamenn går tiden fort nå. Snart er det advent og da er det lov å begynne med både svibler, kongler og trær. Og mye mye mer.. Nei. som jeg gleder meg! Ha en fortsatt fin dag, vi blogges!



1 kommentar:

  1. Så mye fint! :) Likte spesielt marmorbordet på bilde nr 2. :)

    SvarSlett