søndag 26. oktober 2014

Sett litt farge på søndagen - inspirasjonsbilder

                     (Bemz)
                     (Bloomingville)
                     (Carina Olander)
                          (STIL inspiration)
                        (Ellos)
                     (Via Pinterest)
                            (Deas & Mia)
                      (Ikea)
                     (Lady inspirasjonsblogg)
                            (Nystalgisk)
               (Lady inspirasjonsblogg)

Her er noen fine bilder med litt farger i. Sjelden jeg viser noe særlig farger på bloggen, men av og til kommer jeg over et bilde som inspirerer meg så mye at jeg bare må lagre det og dele det. Håper du også finner glede og inspirasjon i bildene.

Søndagen startet så fint med sol og elleve varmegrader. Men plutselig blåste det opp, begynte å regne og jeg måtte ut på verandaen og redde alt som sto der. Og temperaturen sank med flere grader på et blunk . Men sånn er høsten, uforutsigbar og litt lunefull. Nå er klokken flyttet til vintertid og det er bare to måneder igjen til jul, så det kan jo komme snø når som helst. Riktig fin søndag til deg som titter innom, vi blogges! 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar