lørdag 18. oktober 2014

Lørdagsinspirasjon

                             (Anna Truelsen)
                         (Andreas Mikkel Hansen)
                            (Kråks stuga)
                            (Idyll & Him)
                      (Via Anna gillar)
                             (H&M)
                           (Monica Brenne)
                            (My Dream)
                    (Via The Design Chaser)

Idag byr jeg på et knippe inspirerende bilder som jeg har samlet på. Det er så mange flinke mennesker der ute, og ingenting inspirerer meg mer enn å titte på andres blogger og interiør. Det finnes sååå mye fint! Håper flere finner glede og inspirasjon i bildene jeg har funnet.

Lørdagen er her med samme nydelige høstværet som vi har hatt den siste tiden. Snart får vi kaffegjester og jeg skal steke vafler. Ha en riktig fin og trivelig dag, vi ses!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar