onsdag 22. oktober 2014

Frokost - INSPIRASJONSBILDER

           
    (Home&Cottage)
                             (Holmbytorp)
                    (Via 79ideas)
                         (Kähler)
                            (Home&Cottage)
                        (Miaw inredning&design)
                      (Via 79ideas)
                    (Honey&Jam
                               (Honey&Jam)
                                (Honey&Jam)

Da jeg satt og spiste frokost imorges tenkte jeg på hvor mange typer forskjellige frokoster som finnes rundt omkring i de tusen hjem. Og noen spiser ikke frokost i det heletatt. Selv er jeg helt avhengig av å spise litt grovt brød og gjerne et kokt egg før dagen kan komme igang. Og for ikke å snakke om kaffe! Helt avhengig..

Noen liker også å ta frokosten på senga, noe jeg ikke kunne tenke meg selv. Men uansett - dagens første måltid er for de fleste av oss viktig for å få litt energipåfyll til dagens mange arbeidsoppgaver. Og den sosiale biten med frokosten om en bor sammen med noen - litt småprat om dagens nyheter osv.

Eller langfrokost med overnattingsgjester og hotellfrokost når du er ute og reiser. Her er ihvertfall noen stemningsbilder som alle handler om frokost. Jeg ønsker deg en alle tiders fin dag om du har spist frokost eller ikke! Vi blogges.


                  
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar