fredag 30. mai 2014

Fredagsinspirasjon

    (By Lassen)
                            (Alvhem)

                           (Only Deco Love)
                   (Via Pinterest)
                            (Bjurfors)
                    (Via Blogue Monaco)
                     (Via Jukka Rapo)
                            (Hallingstad)
                           (Via Vosges)
                            (Fantastic Frank)

Hei på deg! Mandagsfølelse idag, men så er det jamenn meg fredag og helg igjen. Og det gjør da ikke noe det? Litt fredagsinspirasjon for mine lesere idag. Som du vet samler jeg alltid på fine bilder, og her er et knippe jeg deler med deg.Håper de kan være til glede og inspirasjon.

Idag må det bli en tur på byen. Og resten av helgen blir det å fortsette pakkingen av ting vi ikke bruker så mye. Og så håper jeg på litt grilling og terassekos innimellom slagene. Riktig fin fredag og god helg til deg som titter innom hos meg. Vi ses.


                            

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar