tirsdag 27. mai 2014

Byleilighet i Göteborg

Hei og god dag til deg som titter innom! Denne fine byleiligheten ligger i Bagaregården i Göteborg og er ute til salgs hos Stadshem. Ta gjerne en tur innom for å se flere bilder fra både denne leiligheten og mange andre. Blir alltid inspirert av den fine stylingen de har hos Stadshem, de har dyktige stylister.

Idag skinner solen og jeg må ut og drepe løvetann. Frister slett ikke med hagearbeide nå som vi snart skal flytte, men jeg vil ikke overlate en overgrodd hage til de nye eierne. Igår fikk jeg pakket mange esker og jeg skal ta litt hver dag til alt er pakket ned. La bare det nødvendigste stå igjen til slutt. Og nå er det bare en uke til vi får komme inn i leiligheten og se for aller første gang, herregud så spent jeg er!

Ønsker deg en superfin dag, vi ses. (Bilder Stadshem)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar