onsdag 21. mai 2014

Beautiful working spaces

                      (Stadshem)
                     (Mathilda Clahr)
                             (Nordic Days)
                             (Ferm Living)
                            (Francois Kong)
                 (Only Deco Love)
              (Stadshem)
                      (Via 79 ideas)
                             (Via Vickys home)

Mange gode ideer til arbeidsplass hjemme her, jeg henter masse inspirasjon fra slike bilder. Jeg vil gjerne få plass til en liten kontorplass i vår nye leilighet, liker best å ha en krok for meg selv når jeg blogger eller bruker nettet på andre måter. Har ikke sansen for å sitte i sofakroken og surfe.

Idag har jeg et lite malingsprosjekt på gang, jeg skal male sengen vår. Ikke i en ny farge, men hvit som før. Friske opp litt bare. Og innimellom skal jeg nyte solen på terassen i det flotte sommerværet vi har.

Ha en aldeles nydelig dag, vi ses igjen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar