onsdag 5. mars 2014

Lys og vakker fjellhytte

Det nærmer seg påske og mange av oss drar til fjells og feirer påsken i en koselig hytte. Og denne koselige laftede hytten med et spennende tilbygg ligger på Lykkja i Buskerud. Den eies av interiørarkitekt Marianne Følkner og hennes familie. Les alt om den flotte hytten HER.

Selv er jeg spent på om det i det heletatt blir snø på fjellet der vi har hytte i påsken iår. Selv om vi gjerne vil ha vår nå, er det nesten utenkelig med en fjellpåske uten snø. Men den som lever får se, ha en riktig fin og trivelig onsdag! (Foto Ragnar Hartvig/Klikk/styling Tone Kroken)

 




1 kommentar:

  1. så fantastisk hytte, lyst å lekkert :) Deilig å være på hytten i påsken da, her blir det nok en tur til Smøla:) Min mann kommer der i fra, å på den øya der finner jeg en indre ro .....
    Teppet mitt heter Akka fra Gulvex . Kan bestilles gjennom Bohus butikkene:) Dette er mitt store favoritt teppe....:) Lykke til! Stor klem Ann Elin

    SvarSlett