mandag 6. januar 2014

Lekker leilighet i Melbourne

Hei på deg og velkommen til en ny uke i det nye året. Hjemmet jeg viser idag er australsk og ligger i Melbourne. Jeg har fått øynene opp for australsk interiør, de har en stil som minner mye om det lyse og lette nordiske. Men jeg har merket meg at de bruker en del plywood i kjøkken og innredning ellers.

Sant å si er jeg lei av hvit høyglans og hvite glatte flater, jeg er åpen for noe nytt. Og jeg ønsker litt mer tre i interiøret velkommen. Jeg tror det kommer mer av det etterhvert. Også her hjemme. Hjemmene våre er blitt for like, vi har de samme tingene selv om vi setter det sammen på forskjellige måter.

Jeg skal være mer på jakt etter hjem med særpreg dette året, for jeg vet det finnes mange av dem der ute. Håper jeg kan finne mange flotte hjem til inspirasjon og glede for mine lesere. Ha en riktig fin mandag, vi blogges! (Bilder Houzz/Lisa Petrole)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar