torsdag 17. oktober 2013

Litt nytt i stuen

Ble litt nytt til stuen denne uken. Spisestolene Base fra Bohus har jeg hatt lyst på lenge, og ettersom de hadde fått dem inn på vår lokale Bohusbutikk måtte jeg bare kjøpe dem. Ble veldig fornøyd og de er kjempegode å sitte i.

Men nå har jeg fått for meg at det hadde passet så godt med et teak spisebord fra 60-tallet til stolene, og det ser ut som det skal ordne seg også.

Det lille bordet på nederste bilde er fra Ikea. Det ble lansert i 1956 og var det første flatpakkete møbelet som gikk ut fra Ikea! Den gangen het det Lövet, men nå har de relansert det og kaller det Lövbacken.

En annen morsom ting med bordet er at det er laget i poppelfiner, og ettersom leiligheten vi skal flytte til ligger i Poppellunden, var det selvsagt at jeg skulle ha det. (Finner stadig unnskyldninger for å kjøpe nytt..)

Jeg ønsker deg som titter innom en alle tiders fin og glad torsdag, vi blogges! (Bilder Erna Aalberg)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar