torsdag 31. oktober 2013

Instagram oktober

Hei på deg på torsdagen og den siste dagen i oktober! I dette huset feires det ikke halloween, her er verken knask eller knep, dødskaller eller andre skremmende ting.

Her er noen av Instagrambildene mine fra oktober. Noe nytt og noe gammelt nytt har kommet til heimen den siste måneden. Et spisebord i teak fra 60-tallet som jeg har ønsket meg lenge, det lille bordet Lövbacken fra Ikea, spisestoler Base fra Bohus og to fine kanelhus fra Oisoioi.

Har bestemt meg for å ha en moderne retrostil i den nye leiligheten, det kommer til å passe så fint. Og i forrige uke fikk vi høre at leiligheten blir ferdig tidligere enn først antatt, den ferdigstilles i juni/juli 2014. Åå, som jeg gleder meg! Ha en riktig fin dag og en skremmende halloweenfeiring til deg som feirer det! Vi blogges.(Foto Erna Aalberg)

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar