mandag 16. september 2013

Litt sent for sommerhus, men..



Hei på deg og riktig god mandag til deg som titter innom! Lovlig sent for sommerhus kanskje, men dette kunne jeg bare ikke motstå. Elsker den duse blåfargen som går igjen flere steder.

Huset er fra 1918 og ligger i nærheten av København. Det er den danske popsangeren og låtskriveren Anne Dorthe Michelsen og familien som eier det sjarmerende stedet. Les mer HER om du vil.

Høsten har ubønnhørlig kommet for alvor her jeg bor, men hva gjør det? For imorgen reiser jeg til sol og sommer på Gran Canaria en uke. Ikke det at jeg reiser bort på grunn av høsten, for det er den beste årstiden jeg vet. Men noen solstråler før mørketiden kommer skader ikke. Ha en kjempefin dag og en fin ny uke! (Bilder Femina)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar