torsdag 26. september 2013

Hjemme hos arkitekten

Dette vakre hjemmet som ligger på Østerbro i København eies og beboes av arkitekt Morten Paustian og hans kone Sofie og deres to barn. Morten er sønn av Monika og Ole Paustian som er grunnleggere av det eksklusive møbelhuset Paustian.

Huset er lekkert innredet med mange designherligheter og vakker kunst, du kan lese mer om huset og familien HER hvis du har lyst.

Så må jeg få takke alle dere som er innom bloggen min, igår hadde jeg så mange besøk som jeg aldri har hatt før og det varmer hjertet mitt. Tusen takk alle herlige!

Nok en kald dag med sol her jeg bor, og det er fantastisk vakkert ute. Elsker den herlige rå høstluften og alle fine fargene i naturen. Ha en alle tiders fin torsdag, vi blogges! (Bilder Bo bedre)

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar