fredag 7. juni 2013

Med inspirasjon fra 70-tallet

I dette herlige og fargerike danske hjemmet bor Marte. Hun har selv tegnet og innredet huset og innredningen har sterke inspirasjoner fra 70-tallet. Store vindusflater gjør at mye lys slipper inn. Og en får en følelese av at stuen og hagen går i ett med alle de store vinduene mot hagen.

Fredag og helg allerede! Fredagen er som regel bydag for meg, og det blir det idag også. Jeg ønsker deg som titter innom en aldeles herlig dag, vi blogges! (Bilder Boligpluss)

2 kommentarer:

  1. Endelig la du ut en link. Husket ikke hva bloggen het, men nå er jeg klar som et egg til å følgen den.

    Hvitt med små innslag av farger er så personlig og fint.

    SvarSlett
  2. Åå, at du ikke har spurt meg på facebook da.. Jeg har vært litt dårlig til å legge ut link der, koselig at du hadde lyst til å følge meg! Ha ei riktig fin helg, klem :-)

    SvarSlett