søndag 19. mai 2013

Svart, hvitt og tre

God dag og riktig god pinse til deg som er innom! I dette lekre hjemmet bor MajBritt og Jesper. Innredningen er gjennomført stilig i svart, hvitt og tre og krydret med fine designmøbler og ting. Så rent , lyst og fint. Noen afrikanske innslag gjør det hele litt mer spennende.

Tenk at det er så herlig vær og varmt i pinsen for en gangs skyld. Idag har vi hatt deilig frokost ute på terassen. En må nyte mens det varer.

Det er med glede jeg ser at bloggen min har passert over ti tusen besøkere. Når jeg flyttet den gamle bloggen Ernas hus over til blogspot og skiftet navn til Rom for deg, var jeg veldig spent på om jeg ville få noe besøk i det heletatt. Tusen takk til alle som titter innom, det gjør meg veldig glad!

Ønsker deg en fabelaktig fin dag, vi blogges! (Via Planete Deco)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar