mandag 6. mai 2013

NIB utfordring mai: Bruktduellen


Jeg hiver meg på NIB`s utfordring denne måneden jeg også. Utfordringen denne måneden er i samarbeid med Finn.no og går ut på å vise frem noe brukt du har hjemme hos deg. HER kan du se alle de flotte bidragene som har kommet inn.

Denne skjenken har jeg hatt i mange år, den kommer fra mitt barndomshjem og betyr noe spesielt for meg. Den har vært i mange farger siden jeg fikk den, men nå er den hvit og er pyntet opp med nye knotter og en wallsticker.

Jeg liker blanding av gammelt og nytt i interiøret, det gjør et hjem mer personlig og unikt, synes jeg. Neste år skal vi selge huset og flytte inn i ny leilighet. Da må vi kvitte oss med en del møbler, og da er det nok stor fare for at denne skjenken sammen med mye annet blir solgt på Finn.no. Jeg kommer til å bli lei meg når denne selges, men det blir nok ikke plass til den i den nye leiligheten vår.

Ha en fin kveld videre, vi blogges. (Foto Erna Aalberg)

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar