lørdag 25. mai 2013

Litt fra uteplassene våre

Denne terassen har utgang fra stuen og er den vi bruker mest til middagsspising . Her har vi kveldssolen.

Og her ved utepeisen sitter vi mest etter at solen har gått ned.
Dette er frokostplassen vår, her kommer morgensolen inn.
Og dette er ved inngangen i sokkeletasjen. Her er det fint å sitte med avisen og en kopp kaffe.

Sånn ser det altså ut foreløpig på uteplassene våre. Jeg er langt fra ferdig med å ordne alt enda, jeg skal ha en del nye store planter i gulvkrukker blant annet.

Men som jeg har sagt før, neste år skal vi selge huset og flytte inn i en helt ny leilighet på byen. Så jeg vil ikke kjøpe noe særlig nytt som er beregnet for dette huset, prøver å gjøre det beste ut av det vi har den tiden vi skal bo her.

Ønsker deg en superfin lørdagskveld. Her skal det snart grilles selv om været ikke er det aller beste. Vi blogges. (Foto Erna Aalberg)

 

1 kommentar:

  1. Flotte uteplasser dere har! Vi har sola omtrent fra den kommer opp til omtrent klokka 20 på kvelden på denne tida. Vet ikke helt hvordan det er i juni :) Der vi har sola lengst må vi lage til en sitteplass, slik at vi kan nyte de siste solstrålene :) Det er noe kveldssol ved garasjen også, så mulig vi lager til noe der. Der vi bodde før hadde vi sol til ca halv elleve på kvelden sommerstid og satt skjermet til. Noe jeg syntes var attraktivt med huset vi solgte :)

    SvarSlett