torsdag 2. mai 2013

Black and white with some green

                            Stylizimo
                            Daniella Witte
                      Acne
                         Danielle Witte
 Living illusion
                             Marc Jacobs
                                   Daniella Witte
                            Svart a hvitu

                      Acne

Kjenner at jeg har forelsket meg i kombinasjonen svart/hvitt/grønt og tror dette er noe jeg må prøve ut. Kanskje ikke når det gjelder klær, men interiør. Kanskje jeg skal prøve denne fargekombinasjonen på et av uteplassene mine hvis det noen gang blir sol og vår her jeg bor..

Akkurat nå er det både storm og snø, og her er det fyr på peisen, tente lys og rødvin i glasset. Nyt kvelden du også, vi blogges.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar