onsdag 24. april 2013

På havnen i Malmø

Rent, hvitt og vakkert.. Leiligheten er helt ny og ligger ved havnen i Malmø i Sverige. En by jeg selv bodde i et år når jeg var ung. Når jeg ser slike bilder kan jeg ikke si hvor mye jeg gleder meg til å flytte inn i en helt ny leilighet i  løpet av neste år. Lykke..

En sur og kald dag med regn er det her idag. Kayla og jeg har gått dagens første tur og nå er det kaffe og frokost som gjelder. Og etterpå skal jeg rett og slett tenne opp i ovnen så blir det litt koseligere i styggværet. Ha en flott onsdag, vi blogges. (Bilder J.M.)

2 kommentarer:

  1. Lyst og vakkert der. Blir kjekt å flytte inn i noe nytt :) Vi flyttet inn på fredag og det er herlig. Kaotisk, men herlig ;) Heldigvis har vi kjeller der eskene kan stå slik at vi kan pakke opp litt og litt. Snart håper vi på å få på plass skyvedørsgarderobene. Vi venter på en til gangen og en til soverommet vårt. Blir litt mer orden straks de er på plass :) Det er nok av ting å ordne, men vi får ta det litt etter litt :) Det har skjedd litt i hagen denne uka. Gøy å følge med :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Gratulerer med innflyttingen, så deilig det må være å ha kommet så langt! Jeg gruer litt for all jobbingen med å kvitte oss med ting vi ikke får plass til eller bruk for, det er ikke lite vi har samlet på over tretti år i dette huset! Du må vise frem huset på bloggen når alt er ferdig, gleder meg til å se. Herlig med alt helt nytt! Klem fra meg :-)

      Slett