tirsdag 16. april 2013

Hos Therese Sennerholt


Disse superfine bildene av grafisk designer Therese Sennerholts leilighet i Stockholm har gått som en farsott på blogger rundt omkring i verden den siste tiden. Jeg vil også presentere denne herlige leiligheten for mine lesere.Lekkert, stilig og monokromt. Love it all..

Tirsdagen er godt igang, jeg koser meg med kaffe og hører på radio og leser blogger. Etterhvert blir det noen huslige oppgaver som skal gjøres. Det klør i fingrene etter å begynne med noe utendørs, men det er bare å vente til snøen forsvinner. Ønsker deg som er innom en alle tiders fantastisk fin tirsdag. Blogges. (Bilder via Designstudio210)

2 kommentarer:

  1. Dette likte jeg kjempe godt! Takk for at du delte :)

    Marie

    SvarSlett
  2. Koselig at du likte det! Ha en fin kveld :-)

    SvarSlett