onsdag 10. april 2013

Finsk fargeglede


Dette må med rette kunne kalles et fargerikt hjem! Det herlige finske hjemmet ligger i Helsinki og her bor Anna Sofia med sin familie. Dristig å bruke så masse farger, jeg hadde aldri våget det selv. Men farger er til å bli glad av, og dette hjemmet var intet unntak. En sann fargeglede.

Idag har jeg vært hos øyenlegen, og når han drypper øynene for å kunne se på netthinnen går det ikke an å lese i noen timer etterpå. Men nå begynner det å ordne seg og jeg skal kose meg med kaffe og litt blogglesing.

Ønsker deg en alle tiders flott dag, vi blogges. (Fotograf Krista Keltanen/Kotivinkki)
 

1 kommentar:

  1. Så utrolig fint! Liker!! :-))

    Elsker farger, og spesielt når våren kommer, da mååå jeg ha farger rundt meg! :-)

    Kos deg med kaffe og blogglesning, jeg koser meg i solen på min fargerike veranda, hehe:-)

    God klem

    SvarSlett