mandag 8. april 2013

Et spennende hjem i Stavanger

Riktig god mandag til deg som titter innom og velkommen til en ny uke her på bloggen. Idag viser jeg bilder fra et spennende totalrenovert hjem i Stavanger. En arkitekt og hennes mann kjøpte dette gamle huset. De ville ha et moderne hjem, men ville gjerne at mange av de gamle detaljene i huset skulle vises frem. Les mer i Klikk om hvordan de har gjort dette.

Idag har jeg tenkt til å bake litt gjærbakst. Koselig å ha noe i fryseren om det skulle dukke opp en kaffegjest eller to. Og så må jeg fortelle at mannen min og jeg har tatt en viktig avgjørelse de siste dagene. Vi har lyst til å selge huset vårt og kjøpe oss en moderne leilighet i byen. Det blir nok en lang prosess, men vi er igang. Ihvertfall i tankene.

Ønsker deg en kjempefin mandag og en fin ny uke med mange muligheter. Vi blogges. (Bilder klikk.no/bolig)
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar