lørdag 2. mars 2013

Lyst og luftig med vårlig preg

Her var det lyst, lett og luftig med glade fargeinnslag og gule tulipaner. Dette fikk jeg vårlige vibber av, og litt påskefølelse. Gleder meg til å pynte litt til påske jeg nå. Ser på blogger rundt omkring at mange har begynt å dekorere til påske allerede, så til neste helg tror jeg at jeg tar frem litt pynt jeg også.

Vi skal jo være på hytta i påska, så derfor blir det koselig å pynte litt i god tid og nyte det litt før påskeferien starter. Mannen har kommet langt med gjesteannekset på hytta, ferdig panelt i alle rom nå. Det blir ikke ferdig til påske, men beboelig skal det bli. Selve innredningen og malingsarbeidet skal jeg ta etter påske, annekset skal bli innredet med bare gjenbruk som jeg skal pusse opp. Gleder meg!

I ettermiddag skal vi hente Lars Ivar, han skal være hos oss til imorgen. Det blir koselig. Jeg ønsker deg som er innom på besøk en alle tiders super lørdag. blogges. (Bilder fra Alvhem


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar