søndag 24. februar 2013

Gammel garasje ombygd til bolig

God dag kjære deg, hyggelig at du titter innom hos meg! Mange av mine gamle lesere på Ernas hus har besøkt meg her på den nye bloggen, håper at det etterhvert blir like vanlig å finne meg her som det var der inne. For selv trives jeg fint her inne, å laste opp bilder her tar bare sekunder i forhold til slik det var på den gamle. Herlig!
Jeg viser bilder fra et dansk hjem - fra København. Her bor Pernille og Leif som har renovert en gammel garasje og fått til denne herlige og spesielle boligen av den. En fin blanding av retro, vintage og industrielt, synes jeg. Jeg elsker den gamle skinnstolen på bildet over og de rosa Tolixstolene på kjøkkenet!
Ønsker deg en superfin søndag søndag, vi blogges. (Bilder Mad og bolig)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar